Sunday 8 October 2017

Thinkforex Uttak Skjema


ThinkForex Rebates. How å åpne en ny konto hos ThinkForex og få ThinkForex Rebates. Rebate Rates for. Standard Accounts 3 rabatt per 1 runde handlet. Pro Accounts 2 rabatt per 1 runde mye handlet. Bruke en scalping strategi med en EA er tillatt, gitt Det regnes ikke for å betale Rabatter vil ikke bli betalt for handler som benytter praksis som er kjent som churning Churning Churning anses, men ikke begrenset til, praksis med å utføre handler gjennom en kundekonto for å generere provisjoner eller rabatter. Handel med det ene formålet med å generere rabatter som bruker en strategi som dette, vil ikke tjene noen rabatter. For å åpne en ny konto og få ThinkForex Rebates. register på nettstedet via registreringsskjema på høyre sidebar. åpne ny konto på ThinkForex bare denne lenken ellers vil du ikke være gyldig for å motta rabatt eller legg til vår IB kode 11524 i feltet Introducing Broker. register din nyåpnede konto hos ThinkForex ved å sende oss ditt kontonummer, ditt navn og etternavn ved c intakt skjema rett etter at kontoen er åpnet. Etter at du har registrert din konto, vil den bli godkjent av når vi får bekreftelse på ny kontoopprettelse fra ThinkForex. Vennligst merk at ThinkForex ikke er ansvarlig for betalingen av rabatter. Rabatter leveres fra side. Short informasjon om ThinkForexpany TF GLOBAL MARKETS AUST PTY LTD Fungerer fra 2010 HeadQuarters Level 11, 636 St Kilda Road Melbourne, VIC, Australia 3004 Regulering ASIC Innskuddsmuligheter MoneyBookers Skrill, Bank Wire, BPAY, Kredittkrev, GlobalCollect, WebMoney, Neteller, eNETs Tilbaketrekningsalternativer Tilbaketrekkingsmetoder Avvist land USA Islamsk konto Ja Godta amerikanske kunder Nei Sikring Ja Scalping Ja EA-handel Tillatt. Ekvitet i USD, EUR GBP, AUD, CAD, NZD, JPY Min innskudd 250 for Standard og Bullion-kontoer, 2000 for Pro og 25000 for Algo-kontoer Maksimalt utbytte 1 500 for alle kontoer Min Handel 0 1 mye Gjennomføring STP ECN Spreads Spread Details Provisjoner 6 for Pro-konto og tilpassbar commissi ons på Algo konto Rollover Rollover Bytte plattformer MetaTrader4, BullionTrader, cTrader, MultiManager Platforms Details. Recommended Forex Brokers. Our kunder om oss. data-cycletwo-timeout 6000 data-cycletwo-speed 750 data-cycletwo-pause-on-hover testimonialrotatorwidgetsidebar-3.Rebates med Dukascopy fungerte utmerket for meg under mine aktiviteter med dem - Damnjan. Dette er den andre måneden jeg fikk kommisjonen fra FTC i min Dukascopy konto FTC er tro mot deres ord. Min spesielle ordning med dem krevde litt ekstra programmering til deres nettside, og de gjorde det. De fikk dette gjort om en månedstid, selv uten mer oppfølging fra meg Great - Jesuraj Dukascopy. I har brukt til å åpne et par meglere en av dem Tallinex, en annen er FXCC gjenåpnet for å få rabatter gjennom FTC. Med FXCC ba jeg dem om å matche en annen innledende meglerrabatt, og de gjorde uten noe tull. De har vært super hjelpsomme, raske responstid, sikret mine rabatter - Ben. I hadde fått en annen betaling fra FTC i august for handler utført i juli. En annen gjeng med penger tilbake til lommen. Joe Borg. Forex Trading Choice har vært responsiv e, ærlig, nøyaktig og anbefalt - Dennis FinFX. High Risk Warning. Trading utenlandsk valuta på margen gir et høyt nivå av risiko og kan ikke være egnet for alle investorer Den høye innflytelsen kan virke mot deg så vel som for deg før å bestemme seg for å investere i utenlandsk valuta bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikonivå. Det kan hende at du kan opprettholde et tap av noe eller hele din opprinnelige investering, og derfor vær så snill å ikke handle med låne penger eller penger du ikke har råd til å miste Du bør være oppmerksom på alle risikoene knyttet til valutahandel Denne nettsiden er verken en forespørsel eller et tilbud om å kjøpe eller selge valutaer Det er ikke gjort noen representasjon om at noen konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner de som er diskutert på denne nettsiden Eventuelle meninger, nyheter, undersøkelser, analyser, priser eller annen informasjon på denne nettsiden er gitt som generelle markedskommentarer y og utgjør ikke investeringsrådgivning. Nettstedseiere og tilknyttede selskaper vil ikke akseptere ansvar for tap eller skade, inkludert uten begrensning til tap av fortjeneste, som kan oppstå direkte eller indirekte fra bruk av eller avhengighet av slik informasjon. Husk at Den tidligere ytelsen til et hvilket som helst handelssystem eller - metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. Tredjepartslinkingsvarsling. Visninger og meninger som er representert i de angitte nettstedskoblinger og ressurser, kontrolleres ikke av FCM eller FCM. Videre er FCM og FCM ikke ansvarlig for tilgjengelighet, innhold eller levering av tjenester. Opphavsrett 2009 - 2017 Alle rettigheter reservert Inmotionplaint arkivert med og ASIC. PUBLIC COMPLAINT AGAINST. January 27, 2013. Jeg er en helt ny klient av My Live Kontonummer er XXXXXX. Jeg vet nesten ingenting om Forex annet enn gjennom noen få roboter EAs og installerer dem på demo-kontoer og ser på resultatene sine. Jeg har ingen annen erfaring enn dette i Forex-verdenen. Da jeg registrerte meg januar 2011 for en Live-konto, ba de om informasjon om sin trading erfaring og jeg valgte ingen erfaring i form. De visste at jeg ikke hadde erfaring fra begynnelsen. Da jeg skjønte at jeg også kvalifisert for en Pro-konto, jeg søkte på det samme og ba om å øke innflytelsen til 1 500 Begge forespørslene ble bekreftet med bevis. Sabotaged My Account. After jeg tillot en bot Forex Growth Bot var det deres håndbok og support team som anbefalt som nummer én megler å bruke til å løpe og miste over 20 av kontoen min over natten, ble jeg overrasket da denne roboten hadde en god track record i de siste dagene har jeg til slutt slått av og prøvd hånden min ved manuell handel på min nye Live-konto. Innen kort tid ble jeg ganske vellykket med å gjøre handler på egen hånd. Så vellykket ser det ut til at noen misunnelige sjeler i Compliance Department besluttet å uten varsel, advarsel eller grunn til å slå meg ned i midten av handel og åpne handler, etc. De saboterte kontoen min. Som jeg gjorde vellykkede handler, plutselig kunne jeg ikke ordre jeg prøvde igjen og igjen ingenting Ingenting jeg tillot meg å fortsette som jeg var. Var det en glitch på slutten min Dårlig kommunikasjon jeg kunne ikke bestemme for sikker. Jeg måtte til slutt ringe sitt hovedkontor midt på natten min tid og snakket til Neha, en antatt Account Manager, og fortalt henne hva som hadde skjedd, og spurte om hun visste hva som var galt, hvorfor kunne jeg ikke handle lenger. Hun fortalte meg da at min innflytelse var forandret til 1 100. Det er riktig unnamed conspirators hun nektet, nekter å nevne dem eller la meg snakke med dem, til tross for å spørre om det samme mange ganger i denne såkalte Compliance Department hadde uttalt seg til og faktisk angrep meg uten advarsel eller grunn. Ingen e-post ble noen gang sendt for å si hva og eller hvorfor de hadde gjort dette onde for meg. Jeg ble gulvet Chocked Traumatized Men dette var bare begynnelsen på mer ondskap mot meg. Jeg trodde hvordan kan dette skje. Dette er hva en fiende ville gjøre, ikke hva ens egen splitter nye første Forex megler som du betaler gjennom provisjoner, burde tenke selv av å gjøre min handel nettet dem.3000 GBP i provisjoner om noen timer. De absolutt ville ikke ha noen til å gjøre dette til dem var situasjoner reversert Neha opprinnelig verbalt enige med denne uttalelsen. Neha sa da å sende henne bekreftelsen som var s Jeg vil ikke ha noe å gjøre. De var og har det galt, og de visste det, og de vet det. Men jeg sendte e-posten som ytterligere bevis. Jeg fortalte henne å bytte den tilbake til Måten det var umiddelbart. Hun sendte da hennes eneste svaret via e-post som forteller meg å være tålmodig og forstå hva en syk joke. Hun sa også at hun ville svare med en ytterligere e-post. Hun sendte aldri en annen e-post. Jeg prøvde ikke å lage noen andre handler etter den nye innflytelsen begrenset min evne til å handle som før To handler ble igjen åpne Hadde løftestanget blitt endret tilbake til originalen, ville det ikke vært noe problem Men som jeg fant ut neste morgen, manglet ca 10.000 GBP fra kontosaldoen min og ingen handler var åpne. Når igjen blir jeg ytterligere traumatisert av denne meglerens handlinger. Hva skjer De stjeler nå fra kontoen min. Jeg kunne nesten ikke tro det. Jeg ble tvunget til å ringe Neha igjen. Hun prøvde da å wiggle ut av henne og hennes konspirator er feil, til n I nytte hadde jeg fortalt at hun korrigerte sine ondsinnede endringer og bekreftet med henne det samme skriftlig via e-post. Hun forteller meg at systemet automatisk avsluttet de tapende handler på grunn av margin. De hadde nektet å endre innflytelsen tilbake til originalen. Nå hun de prøver å klandre meg for deres sabotasje og traumer. Dette var for mye å bære. Jeg sendte dem deretter Betingelser for oppgjør som var som følger under. Vær oppmerksom på at siden de ble fullstendig nektet, uten hånd og uten engang et skriftlig svar, nye vilkår blir utarbeidet for tiden Flere traumer, mer STUBBORNESS og FALSE ACCUSATIONS betyr for seg mer restitusjon som de er ansvarlige for. Originale vilkår for oppgjør for traumaproblemer De er ansvarlige for. Dette er e-posten som jeg sendte til Neha. Nei, jeg skal ikke forstå ondskap fra den delen av folk som blir betalt for å være etisk. Ikke bare forbann de meg ved å angripe meg og min konto uten advarsel eller grunn, de gjør din bedrift ikke det de ville ønske e til dem aka The Golden Rule Jeg tror jeg vet hvorfor også. De har ikke bare ikke angret deres opprinnelige angrep, de har fortsatt deres overgrep og forbrytelser mot meg og min splitter nye konto, igjen uten advarsel eller grunn. Neha , du fulgte ikke opp med en e-post angående disse sakene som du sa at du ville og ting nå har blitt mareritt som du vet. Jeg har sett hva som skjer med bedrifter og folk som gjør det mulig for dem som gjør disse typer ting til uskyldige mennesker, og Det er ikke pent å si mildt. Her er betingelsene for fred. Partene som er ansvarlige for disse fortsatte angrepene på min konto og sjel, skal bli navngitt. De navngitte partene skal angre seg for disse angrepene skriftlig, signere og skrive ut navnene med mindre og bortsett fra at de alle er sparket. Hvis dette er tilfelle, skal navnene deres gis og stillinger holdes innenfor ThinkForex, så vel som de som sparket dem. Dette er en del av posten. Kontoen skal returneres til sin opprinnelige tilstand i henhold til originalen Jeg bekrefter e-post og leverage ratio og mengder deri. Alle handler lukket av de skyldige partene i dag igjen, uten å varsle grunnen skal gjenåpnes. Som tilbakebetaling for disse pågående angrepene, skal alle provisjoner bli tilbakebetalt, og hvis jeg handler gjennom megling i fremtiden alle fremtidige provisjoner skal være 3 enheter pr. parti ikke 6 som for tiden belastes. Hvis alle disse vilkårene er oppfylt, vil jeg frigjøre alle kompatible parter fra videre handlinger. Fra ThinkForex-støtte til sendt torsdag 24. januar 2013 6 36. Emne BDY - 248-76355 Utnyttelse skal være 500 1.Tak for e-posten Dette er for å bekrefte at forespørselen din er mottatt og vårt compliance team ser på det. Jeg vil komme tilbake til deg så snart jeg får mer informasjon i denne forbindelse Takk for tålmodighet og forståelse. I en oppfølging av telefonsamtalen nektet Neha på vegne av selskapet å gjøre omvendelse, tilbakebetaling eller til og med svare på denne e-posten. For å legge til fornærmelse med skader de fortsetter å forårsake, hun da FALSELY TILKYTTET oss til å kjenne til spenningsendringen og klandre oss for de skader de ugudelig forårsaket og fremdeles forsvare. Defending the unforgivible.4 Jeg prøvde å nå Neha noen ganger på telefon, men hun nektet gjentatte ganger å svare på at hun visste at hun var skyldig. Følgende konto er hvordan jeg føler meg i tanken ThinkForex har gjort meg i. Imagine at du har en avtale på plass med et antrekk, og du er ny for hele virksomheten. Nå forestill deg at Outfit, etter at du har gjennomført forretning som avtalt, konspirerer til sabotasje din bedrift og knuse deg, alt mens du tenker, de er ute for å hjelpe deg med å vinne. Se deg selv ved et mørkt smug, uten å vite at Outfit s Conspirators og Bullies er i ferd med å angripe deg Uten advarsel, blir du slått på hodet bakfra av ukjente angripere Du er alvorlig skadet traumatisert som du faller til bakken. Du kaster da for å se akkurat hvem som har gjort dette til deg. Til ditt sjokk og horror er det det samme utvalget som du betaler og h ave Avtalen med Som du fortsetter å prøve å gjenopprette og finne ut hvorfor de har gjort dette, begynner de alle sammen å stampe på hodet og le. For å gjøre saken verre, forteller de deg det. Det er all din feil. Dette scenariet er akkurat det jeg føler gjennom sine onde agenter har behandlet og fortsetter å behandle meg, deres klient og deres offer. Uansett kan man ikke føle seg trygge med eller kan de stole på slike onde mennesker. Det er klart nå at jeg burde ikke har akseptert uten due diligence og fakturering, sammenligning osv. den meget høye og nummer én anbefaling av programvareprodusenten for boten jeg brukte med hensyn til det. Det får meg til å lure på om de er i seng sammen. Jeg gjorde litt ekstra kontroll på vurderingssteder for Forex-forhandlere og meglere, og fant ut at ThinkForex oppfyller den nøyaktige definisjonen av en BUCKET SHOP, til vidd. En meglerhandel som tar motsatt side av alle kundehandler og sjelden, om noen gang, sender ordre til det aktuelle markedet. Bucket butikker teller på faktum at mo st forex handelsfolk tape penger. Siden ekte bøtte butikker tjene penger bare fra spredning og fra kunder å miste penger, vil de gå langt for å gjøre livet vanskelig for kunder som tjener penger forex handel for å fortsette å være lønnsomt og eller å trekke tilbake noen fortjeneste. De gjorde akkurat dette for meg. Siden de opprinnelige vilkårene for oppgjør utenfor domstol er blitt avvist og ignorert, tilbyr vi nå dyrere og offentlige vilkår for oppgjør, hvis de ikke ønsker å bli saksøkt i retten. SETTLEMENTTER. These vilkårene er ikke omsettelige på grunn av det pågående og alvorlige traumer og tap som ThinkForex og dets sammensvorne har forårsaket og fortsetter å forårsake.1 De skyldige partiene, inkludert Neha, for å LYGE FALSELY ACCUSING oss skal bli offentlig kjent som skammet på nettstedet i en spesiell side for dette formålet deres forbrytelser skal være kjent for alle de 2 skyldige partene skal avfyres med skriftlig bevis for det samme og de medfølgende årsaker og offentlig bekjentgjørelse av disse fyringen, inkludert de nevnte grunner, skal o bli lagt ut på samme side Skriftlig bekreftelse av samme skal sendes til offeret for sabotasje og angrep 3 Summen av 33.000 GBP skal betales til offeret som tilbakebetaling for disse onde handlinger mot ham 4 Skadelidte skal hvis han ønsker det handel uten provisjon i evigvarende bruk og dets tjenester Ingen avgifter skal pålegges offeret for noen av ThinkForexs tjenester. Hvis disse vilkårene er oppfylt og avtalt skriftlig i sin helhet innen fem 5 virkedager, skal det ikke treffes ytterligere tiltak mot ThinkForex og dets oppdragsgivere, agenter og eller ansatte ThinkForex vil da bli utgitt fra all skyld og ansvar for disse forholdene som er beskrevet i detalj. Omvendt, hvis disse vilkårene ikke er oppfylt innen den angitte fristen, skal dyrere handlinger begynne mot deg, din firma og de skyldige partene, personlig og separat. For å sitere den vise konge Salomo. Fordi setningen mot et ondt arbeid ikke utføres raskt, er hjertet av menneskets sønner fullt sett i dem for å gjøre onde Predikere 8 11. I sannhet og til Guds herlighet. OPPDATERING 29. januar 2013. YTTERLIGERE HELL FRA ThinkForex. Jeg bestemte meg for å prøve hvilke midler jeg hadde igjen på kontoen, etter at jeg hadde kvalifisert for deres 20 bonus på 1000 GBP fordi jeg ikke lenger kunne stole på dem. Men du kommer til å elske dette, de tar opp Betingelsene for bonusen og sier at etter at innskuddsmidlene er trukket tilbake, har jeg overtrådt vilkårene ved å trekke dem tilbake før 60 dagene er oppe De stjeler 1000 GBP også. Vanskelighetsfull Flere tyveri Mer ondskap. De forårsaker traumer, de forårsaker tyveri, de LØSER alt for å stjele fra meg, og nå sier de at vilkårene brytes, men de kan bryte hver kontrakt de Ønsker BUCKET SHOP BASTARDS. Å være sykdommer, KURSER SOM ALLEMMELSER fra en erfaren handelsmann som nå eier sin egen megling. Vel, det høres ut som om de ble blindet ved at du har utmerket fortjeneste mot dem, det betyr at de ville ha tatt den andre siden av handelen din og forventet deg taper, men å ta den andre siden gjør dem ikke til en bøttebutikk, ved hjelp av triks for å skru deg ut av handlerne dine, er faktisk det som definerer en bøttebutikk. Ved å bruke innflytelse med åpne handler, forteller jeg at de holdt den andre siden av stillingene dine som dette er umulig i markedet handler. Jeg vil foreslå å bruke ECN som det er vår mest økonomiske modell av gjennomsnitt, Den gode tingen om ECN er det er ekstremt lett å fortelle om megleren gjør noe manipulasjon som det er så åpenbart. Det er en Massevis av arbeid for å starte og drive en megling. Som direktør har det vært morsomt så langt, men dyrt og fullstendig utmattende. Jeg må si at å lage 300 på en natt er en utrolig prestasjon, hvis du gjorde det på FX, ville vi spørre du blir en leder. men mak Å gi dem provisjoner på 3000 GBP fra en 4000 GBP-konto, er en TON av handler, og ved hånden vet jeg ikke hvordan du gjorde det. En ting du kan gjøre er å legge inn en klage med sin regulator. Jeg kan ikke vite nøyaktig hva som skjedde uten å se påstanden din og deretter se deres innstillinger for kontoen din. Men det endrer din margin midtbehandlingen i noen situasjon er skarp for en megling å gjøre, bør du kunne ta dem til retten eller ha sin regulator over dem hvis du kan bevise det. Vi forstår også at etter at skaden var ferdig, forandret de innflytelsen tilbake til det opprinnelige nivået deres ødeleggelse oppnådde. En Rob Talwar har hatt dager til å svare på våre vilkår for oppgjør og har nektet å gjøre det, og legger igjen fornærmelse til skade. Typisk for en kriminell antrekk full av dritt. KONSERVITET WIDER THAN THOUGHT. Boten som er nevnt i Klagen var, er Forex Growth Robot FGB. Det er skrevet i den håndboken, og også av deres e-poststøtte svar som STINKForex aka ThinkFor ex er valgt og fremmet som den beste megleren. I en PIG S EYE Eugene Lipinsky er navnet bak FGB A Moses Virella et annet jødisk navn Jødene hater ikke-jøder og tror på jødisk overlegenhet aka Screw Gentile goy er markedsføringsleder for STINKForex Neha aka Necha Nekhama er et annet jødisk navn. Et motto for en hemmelig enhet for en anti-kristen nasjon passer godt til STINKForex. Ved bedrageri skal du gjøre krig. Og lure, løg, konspirere, ødelegge, sabotere, dekke opp, de gjør. Og se på hva vi har her. En annen svindel bot knyttet til deg gjettet det STINKForex. Linket for deres annonse for FapTurbo er for ThinkForex i Chicago Her er webadressen i sin helhet Legg merke til at de har det under deksel av Forex Treninger, som om de har rett til å trene noen. FUNKSJONER KRIMINALER CONSPIRATORS CURSE THEM ALL. These advarsler er for rekord og for å advare så mange som mulig. Du finner denne anmeldelsen nyttig Ja No. Feedback 2 positive. Licenses and Regulation. Live Trading Analysis. Current Rates Spreads. Legal HotForex er et registrert varemerke for HF Markets Europe Ltd en kypriotisk investeringsfirma CIF under nummer HE 277582 Regulert av Kypros Securities and Exchange Commission CySEC under lisens nummer 183 12 HotForex er styrt av EUF Markets of Financial Instruments Directive. Nettstedet drives av HF Markets Europe Ltd. Risk Warn Inngangshandlede produkter som Forex og CFDer kan ikke være egnet for alle investorer, da de har stor risiko for kapitalen. Pass på at du fullt ut forstår de involverte risikoen, med tanke på dine investeringsmål og erfaring, før du handler , og om nødvendig søke uavhengig råd. Les hele risikobeviset. HotForex godtar ikke klienter fra USA, Belgia, Iran, Sudan, Syria, Nord-Korea og Japan. Copyright 2017 - Alle rettigheter. Forex og CFDer kan ikke være egnet for alle investorer da de har stor risiko for kapitalen din. Vennligst les hele risikoprisen. Risiko Advarsel Husk at Forex og CFDs er leveraged produkter og kan føre til tap av all investert kapital. Risikoopplysninger.

No comments:

Post a Comment